02 November 2009

aku gembira

semalam (021109), aku dan teman2 sekolejku seramai 8 org telah pergi ke Genting Highlands! huhu. alhamdulilah, semuanya berjalan dengan lancar..kami bergerak dari INTI menggunakan bas yg disediakan pada pukul 7.10 pagi..huhu,pagi x?? bukan ny selalu keluar bilik awal2 pagi camtu.. boleh dikatakan, dari INTI ke Genting Highlands tu semuanya smooth walaupun ada sana sini yg rough seperti dalam KTM, 45 minit aku dan teman ku 2 org berdiri..xde tempat duduk,,sebab kan pagi2 org pergi kerja kan..aku xkisah sbb aku anggap perkara tu satu pengalaman :)

INTI --> KTM Nilai --> KL Sentral --> Stesen Putra --> Genting Skyway --> Genting Theme Park

Begitulah perjalanan kami ke Genting Highlands. dan bagi aku, ia adalah yg ke2..sbb yg pertama kali pergi dengan MASKIAH dan kakak2 ny.. dan bagi aku jugak, menaiki monorel adalah yg pertama..nampaknya, aku boleh survive seorg diri nanti kalau nk pergi meronda2 Kuala Lumpur..hehe.

Rasa mcm malas je nk taip setiap details kami di Genting..xpe,,insyaALLAH saat2 best itu akan kuingat..pa2 pun, buat teman2 ku,,TERIMA KASIH berjuta2 sebab tanpa anda, aku xkn dpt pengalaman itu..maafkanlah setiap kesalahan ku samada aku tersedar atau x ketika melakukannya..aku hanyalah manusia biasa yg lemah..syukur ke hadrat ALLAH kerana mempelihara perjalanan kami..moga pengalaman itu memberi hikmah tersirat buat semua di samping kita enjoy! huhu.. lain kali kita pergi tempat lain lh pulak ye..MELAKA ke,,ke pantai ke,,mana2 asalkan aku dapat memperluaskan pemandangan ku..insyaALLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan