01 November 2009

bangga

rupanya 2 org kwn ku kini telah meneruskan perjuangan sehingga ke Jordan!
w0w..aku begitu bangga sekali dgn kwn ku itu..aku lupa nm uni mereka..mereka mengambil jurusan al-fikh sumting2..sory,,

nampaknya kini, SMKA TUN AHMAD ZAIDI telah terbukti mampu menghasilkan anak bangsa yg berjaya..sebab batch aku 2 org di Mesir dan 3 org di Jordan..semuanya berpijak di bumi Anbiya..beruntong lah mereka.. dan 3 org lagi, insyaALLAH akan melanjutkan study mereka di Korea, Australia dan US. tetapi, mereka masih dalam program persediaan. Yang akan ke Korea tu, mungkin 3-4 bulan lagi akan fly. yg ke Australia pula, aku xpasti..mungkin setahun setengah kot.. hurm,,yg akan ke US pula, akan menghabiskan 2 thn lagi di Malaysia..lama lagi tu..jgn risau.huhu.

pokok pangkal nya, warga SMKA TUN AHMAD ZAIDI patut berbangga dengan pencapain pelajar nya.. jujur aku katakan, semasa aku masih bersekolah dulu, cikgu2 sering mengatakan sesuatu yg membuatkan sekolah ku itu nampak seperti tidak berkualiti..andaian mereka salah sama sekali! kami telah membuktikannya cikgu yang kami mampu dan insyaALLAH akan menjadi anak harapan bangsa.. kami perlukan doa dan dorongan cikgu untuk berjaya..

alamak,,dah terbuka cerita zaman skolah2..bab ni lah yg aku plg sensitif..zaman skolah2! zaman yg paling bahgia..walaupun semasa skolah tu,,asyik kata xsabar nk keluar dari skolah..tapi selepas keluar tu,,nak ingin skolah balik..hm,,lumrah manusia kn..aku adalah salah seorg daripada manusia tu..huhu

aku xnk post panjang2,,sebab esk aku dan teman2 nk pergi ke GENTING HIGHLAND..insyaALLAH kalau xde aral melingtang dihadapan..semoga kwn2 aku yg berada di negara org tu aman2 saja dan dipermudahkan oleh ALLAH dalam segala hal..semoga mereka berjaya di sana! amin.. dan semoga perjalanan aku dan teman2 esk akan dipelihara daripada sebarang kesulitan..amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan