10 Februari 2010

Air Mata

Assalamualaikum blog...
haha
baruk nk post ow..
bagai kacang lupakan kulit..
cam besa, bila ada masalah brk nk blog ow..
ish2 tmah..
xistiqamaha langsung..
p xkesah lah..
sbb xda org pun baca..hopefully.

rtok
xda klas lgsg...
p ad test chem ptg lak..
so study lh konon tek..

takut aih..
mcm xbljr apa jk..
yaAllah,, jgnlah kau banggakan diri ak..
sesungguhya aku hanyalah hamba yg lemah..
kuatkanlah hati ku ini..
rendahkanlah hatiku utk bersyukur kpdMu sentiasa..
aku leka..
aku alpa..
ak sombong!!!!
tidak ya Allah..
janganlah..
sesungguhnya aku mencari keredhaanMu..
bantulah aku menempuhi hidup ini..
kuatkanlah aku..

aku sedih..
sbb hati aku rosak..
rosak dalama erti kata ia tidak seperti hati2 lain..
aku kotor..
bantulah aku..
tunjuklah jalan cahaya utk ku ya Allah..
aku mengharapkannya..

terima kasih kawan2...
sbb anda semua membuatkan aku tersedar dr mimpi yg xberapa indah..
selama ini
ak terleka..
terlena dgn kehidupan yg sementara..
sesungguhnya akhirat itu abadi..
ampunilah aku..

hati!
sedar lah hati...
engkau hanyalah manusia ygg xsempurna dr segala aspek..
tetapi aku bersyukur..
terpulang pd aku untuk menmgubah keburukan itu kearah kebaikan..
biarlah engkau cedok pengalaman org lain..
jgn malu..
kiat semua sama in certain extent..

pliz hati..
be strong!
ingatlah hati..
matlamat kita adalah SYURGA
mencari rahmat Allah
membanggakan ibu bapa
menjadi khalifah??
adakah aku mampu..

HATI!
stop be proud of urself..
engkau lagi lemah dr org yg engkau sangkakan lemah...
pliz...

HATI!
ingatlah..
Allah mengetahui segala isi hati..

HATI..
sabar...
husnuzon kan???
dgn semua org..

FATIMAH
YOU ARE NOT PERFECT OK..
so pliz stop doing so..
sedarlah..
dunia sementara..
ALLAH MAHA Mengetahui segala isi hati...
rendahkanlah pandangan mu..
bersangka baiklah hati...
ikhlaskanlah hati dlm segala perbuatan..

stop dreaming ok!!!!!
pliz...

aku tahu
engkau terleka dgn dunia..
alhamdulilah
dgn rahmatNYA
engkau tertarik balik kejalan yg lurus
dgn segala cahaya dan rahmatNYA
masyaALLAH
bahagianya hidup
terima kasih kwn2
sy sgt menghargai....
ikhlaskanlah hati wahai Fatimah...

engkau bimbinglah hati dan dirimu dahulu
sebelum kamu membimbiing org lain
tetapi jgn sangka amanah itu boleh dletakkan pd org len
sbb setiap drpd kita wajib utk melakukannya
dlm sedar atau tidak
sikit2 lama2 jd bukit gak kan??

kau jadikanalah rindu mu ini sbg pembakar semangat ya timah..
insyaALLAH
persahabatan dan kerinduan mu ini tersandar pada rahmat ALLAH..
maniskan kalau kita bersahabat kerana Allah semata2
kita sedih keranaNYA
kita gembira pun keranaNYA..
alhamdulilah..
harap kwn2 aku begitu jugak hendaknya...

sekarang!
fokus wahai hati..
Allah ad bersama mu...
tenanglah..
ingatlah ramai yg mengharapkan mu untuk berjaya..
cuba lh!
berusaha...
sbb rahmat Allah xkn dtg pd umatNYA yg hanya mengharap tanpa usaha..

sabar
fokus
ikhlas
usaha
ingat!!!
ALLAH ada bersama kita...
insyaAllah..
hanya bergantung pada kita sahaja untuk mencapai 'itu"

terima kaseh ya kawan2 kerana telah mengetuk pintu hati ku ini..
ak sgt memerlukannya..
hati!!!!!!!

~fatimah~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan